måndag 24 november 2008

Nattie.

godkväll bloggen!
sitter här & har precis tagit mig en underbar dusch och ska snart sova. Jag är så otroligt trött, har pluggat matte konstant sen kl. 4 till ca halv 10. & fortf fattar jag inte ens hälften :S Vad är de för fel på mig? Får väl hoppas att de går vägen imorgon.. Jag som var så inne på att se nya beverlyhills serien idag kl. 8 skulle ju bänka mig framför tvn! Jag fastnade i pluggandet och glömde helt av det ! FUCK.. Hela min dag har jag tänkt på dig, saknat dig bara mer&mer.

Imorgon är det öppethus som gäller, ska dansa :S bahhh, kan knappt danserna alltså. Jaja, de går som det går. Kom & kolla tykr jag :) Sandra babe fyller 16 imorgon oxå , grattis pluttan! <3

Nej, nu vill jag ha helg! NUNUNUNUNUNU.

take care, jen.

1 kommentar:

johannahenriks sa...

Lycka till på provet darling!