fredag 16 juli 2010

?*




godnatt eller godmorgon?
vad fan säger man halv 4, eller ah 03:27, petnoga*
precis kommit hem från skövde, en helt underbar kväll med min bebii, s.weckman <3 som jag för övrigt kommer sakna så inni helvete när jag åker imorgon. visst, de är en helg. men alltså, en helg utan henne är mardrömmen nr.1! fick skjuts hem av bästaivärlden, pusspåde*
uh, jag vill inte åka. förut längtade jag efter den här helgen, bara få komma bort ifrån stan en stund, eller två. men nu vill jag fan inget hellre än att avboka tågbiljetterna och stanna hemma.. Är de normalt? tror fan inte det.. jag undrar ju vad orsaken kan vara? att jag kommer dö av längtan såklart! helvete alltså, helt jävla underbar! <3

men sova kanske vore något, måste bara få ur mig lite aggressioner, depphet och sorg som ska bort ur min kropp nu! jag orkar inte vara ledsen längre. varför ska jag vara det?
har aldrig mått bättre än när jag är med dig <3

sthlm fre-mån, mi und mi lövlii siss, finns på telefon and computeeeeeeeeer. PUSSSS & love!

take care, jen.

Inga kommentarer: