söndag 25 juli 2010

helg*





fredag: började med jobb 13-18, vilket var helt sjukt roligt idag igen! tur att jag har sötipluttjohn :* jag sålde för 0 :- så jag och john jävlades och sov på bordet idag. fick sen skjuts hem av pappa till thlm då de varit i jkp. åkte hem till mamma & grattade henne då hon fyllde 39 år idag, hurraaaaaaa! <3 där åt vi mums mat & pratade, mys! sen skjutsade hon mig till sandraa & linn. vi gjorde oss iord och åkte några strög, sen åkte linn hem & jag oh sandra agerade fyllechaffisar till hjo. sen åkte vi hem och kollade på bernard & bianca och sov nere i källaren :*

lördag: jag & weckman väcks av en pappa i extas för att han ska få åka på trav i axvall. vi ligger och kollar på film hela dagen & sover i omgångar. tar bilen fram till ica & köper chips och hem för ännu mer film. när kvällen närmar sig 8 tyckte vi att de kanske är dags att göra iord sig inför kvällens bravader som innebär parteeey! och de var en lyckad kväll, promenix, dans, ciggisar i mängder, pinsamma telefonsamtal, blöta trottoarkanter, och efterferree med godis <3 när klockan blev 3 kände sandra att hon var trött såå vi åkte hem i en skåpbil och somnade i källaren även inatt :*

söndag: vaknade av att min chef ringde och väckte oss, att vi aldrig kan få sova alltså :o vi tillbringade hela dagen nere i källaren tills sandra skulle hem och äta. nu har jag duschat, städat och packat för färd mot mamma ikv. ska åka bort till min älskade wecks om en liten stund. och imorgon blire jobb 9-14 & ja längtar! <3

take care, jen.

Inga kommentarer: