lördag 22 januari 2011

Dag 1 - Vem är jag?



Ja, vem är jag?
Jag heter Jennie Maria Karolina Nero, jag är 19 år (fyller 20 i augusti).
Jag har platinablondt hår - originalfärg (som aldrig växeer!), gröna ögon och är 1,59 cm lång.
Jag bor i Tidaholm tillsammans med min familj, så jag bor alltså hemma fortfarande. Men suktar som fan efter en egen lägenhet! Jag är arbetslös för tillfället, har varit det i snart ett halvår. Finns inga jävla jobb i detta landet.
Jag tog studenten i somras från en treårig utbildning på gymnasiet. Där jag läste estetiska programmet med inriktning dans.
Dans är en av mina stora passioner, har dansat på dansverkstan i tidaholm sen starten 2003. Disco är det som ligger mig varmast om hjärtat då jag tävlat ihop med min ubersnygga kusin i några år. Nu har jag dock lagt det på hyllan och kommer nästa vecka börja en ny kurs som heter JMB (Jazz, Modernt & Balett).
Jag har världens finaste pojkvän som jag har kunnat kalla min sedan den 8 augusti 2010. Vi har alltså hållit ihop i snart ett halvår och det är det bästa i mitt liv. Han gör mig lyckligare än någon annan, han är mitt ljus i mörkret. Han gör varje stund magisk, jesper bergåker <3
Mer finns det väl inte att säga, jag söker jobb och ligger hemma (y låter soft right?

Inga kommentarer: