söndag 27 februari 2011

big brother!

Ligger just nu i soffan och kollar på big brother på tv11 :) jag tycker de är bra bara för att dom är så jävla pantade hela högen xD haha fyfan.. Har precis kört hem mitt hjärta oxå, han jobbar ju första skift denna veckan nu och då blir det inte så mycket tid tillsammans.. Får ju blandannat sova ensam nu hela veckan, inte riktigt vad jag känner för.. Usche.
Jaja, nu ska jag väl återgå till tvn för de börjar snart igen, efter det blir de the walking dead som jag fastnat för :) lite småläskigt bara.. Sen tänkte jag faktiskt kolla på oscars galan som sänds inatt :) får se om jag bara orkar se röda mattan eller hela galan , beror på hur trött ja är :p ne nu börjar de här igen, skriver senare :) pyss!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: