fredag 4 februari 2011

fredag 13:57

Sådär nu har jennie agerat mästerkock åt min underbara ewa! :) Haha.. eller mästerkock, jag provade att göra något jag aldrig gjort förut och de blev bra resultat. Verkade iallafall så på fröken sölberg ;) Jag lagade alltså till en wokpanna med stekt kyckling i, blev fruktansvärt gott faktiskt! Min pappa skulle bli stolt om han sett detta mirakel ;P Han klagar ju på att jag aldrig gör mat. Iof så kan jag inte ens steka pannkakor, så lite kass är jag nog allt ;)

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och varit ute i blåsten och rökat en ciggiligg. Ska försöka få min turkbrud ewa att logga in på msn så jag kan skicka lite låtar till na, de behöver hon där borta i turkland med tre ungar och mannen som hon ska gifta sig med och bli stenrik så hon & jag kan leva som drottningar resten av våra liv! woho..


Ja, vi är nog lite störda faktiskt ;P men de får ni leva med :)


Nu ligger jag i sängen och kollar på vänner och sedan äre O.C sen ska jag till hjo, hämta två små vovvar & min underbara älsklingpälskling. Som jag saknat honom <3


Ewa var ju lite nostalgisk på sin blogg med att lägga ut en gammal bild på oss två, så varför ska jag inte vaara ännu värre? ;)

Inga kommentarer: