måndag 28 februari 2011

godmorgon!

ja eller godmiddag är det väl nu men kände verkligen för att sova ut länge idag! Jag är så fruktansvärt trött idag så det är inte sant, så jag är på ett sånt här grinigt humör -.- grrrr.. Dessutom är jag hungrig men de finns ingenting hemma.. kul! Jag skulle kunna döda för att få hem en flötig jävla sverigepizza just nu, åhååååå!

oscarsgalan igår var faktiskt rätt så lam, kollade på röda mattan och sen när de var dags för intervjuer och sånt slocknade jag rätt fort ;P Så jag får väl kolla på summeringen av själva galan ikväll på kanal 5 istället :) anyway, jag hoppas på att få besök av min älskling om en stund, han slutar tidigt idag.. frågan är om han har ngn bil eller inte, hoppas på bil! För då kanske han vill köpa med en flötig deg & cigg till en stackars arm männniska.. Mina cigg är slut oxå, så då blir jag ännu grinigare.. GRR!


- såhär känner jag mig just nu, helt jävla galen!
en gammal bild på mig och min älskade sandra i somras btw, älskar den ungen! <3

Inga kommentarer: