måndag 28 februari 2011

godnatt!

Jaha, då var det redan kväll och jag har fått en väldigt massa saker gjorda. Tror jag? Om inte annat så har jag bloggat en jävla massa! Gillas* ligger nu iallafall och kollar på oscarsgalan igen, ser på själva galan nu.
Jag och älskling har iaf tillbringat dagen med pizza, cola och the walking dead. Sötisen har ju fixat hela säsongen åt mig så wiiiiie! Nu har jag sett hälften så de är ingen ide att jag bänkar mig framför tvn på söndagar längre ;) haha..
Jag har även sovkompis inatt, underbara syster ligger här på tältsängen och slumrar så sött! Hon är för söt som ställer upp och sover med mig när jag är liten mesig 20åring som inte vill sova själv ;) haha.

Nu ska jag väl återgå till tvn och försöka sova då jag ska upp tidigt och åka till pomona för workshop mellan 10-12 och sen ska jag luncha med ewisen :) vi hörs imorn! Puss på er :)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: