tisdag 15 februari 2011

måndag/tisdag 00:12

Insåg precis att det var ett tag sen jag skrev här nu, opsie (a sry.. Och listan orkar ja inte göra klart men kom till dag 20 oh efter det var de inte så kul grejer så..

Alla <3 dag inföll idag och den har innehållit lite smått och gott :)
Vaknade upp med världens finaste älskling, har spelat lite sims (^^), tog en fika med ewisen som btw blev 21 idag! Min stora tjej! Sen åkte jag och älsklingen till skövde där vi kollade bio :) han bjöd, och han är så gullig :* vi såg svinalängorna, fruktansvärt djup och bra film, rekomenderar den verklige! :)

Nu ikväll har jag och amanda dött framför tvn, målat naglarna och haft lite systermys. Funderar på att dra me mig skitungen till skövdet imorn och bada lite, undrar vad hon tycker om det tro? ;)
Min älskling lanar tillsammans med rasmus och ska göra det till onsdag har dom fått för sig. hmm, vad tycker jag om det? ni som läser min blogg vet vad jag tycker om lan.. Dumma rasmus som bara tror att han kan få ta honom när han vill :( hihihi.


Nu ska jag väl kolla lite bloggar och sen försöka hitta någe bra på tv ;) vi hörs imorn.. PUSSSSSS

Inga kommentarer: