tisdag 15 mars 2011

deprimerad!

Jag är rejält deprimerad! Jag har ju som sagt inte så värst mycket pengar i månaden och nu får jag ju ersättning av försäkringskassan varje månad men denna månaden verkar något ha gått otroligt fel!

Jag kollade mitt kontoutdrag i största hopp om att mina pengar kommit så jag kunde köpa mig nya cigg! (Blir galen utan!!) Och jodå, jag hade fått pengar.. MEN, för en vecka?! Jag ska ha för en hel månad! Helvete :( Så jag ringde min jobbcoach direkt och hon tyckte oxå det var konstigt :s Så jag har beslutat mig för att inte röra dem pengarna förän jag vet att de verkligen är rätt.. Ska även vänta och se ifall jag får den där lappen imorn annars lär jag ringa dom och då ska dom ha ett jäääävligt bra svar!

GAH! Dessutom är min mobil inte så värst långt kommen heller :s deppdeppdepp.
Min älskling är sjuk och ligger i feber :(

Vad är det här?

Hoppas på en bättre dag imorgon! Ska även ringa VC imorn angående p-stav och hoppas på att det lär gå rätt till iallafall..

Inga kommentarer: