onsdag 23 mars 2011

Morgon :)

Klockan är 5 i elva och jag är klarvaken, Gud vad skönt att få sova ut lite för en gångs skull! :) min älskling ligger här bredvid och snarkar, syster ligger på andra sidan väggen och sussar, mamma är ute och snobben ligger och gnyr och vill in utanför min dörr ;) haha, min familj alltså <3
Idg vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, återstår att se min! Jesper åker ju och jobbat sen, men Amanda är ju ledig idag för hon har k-dag i skolan, och mamma är hemma tills halv 5 :) får se vad vi hittat på! Ska iallafall ta mig bort till dansverkstan för att få dansa ett underbart pass JMB! :D åh lycka! Josefin kommer tillbaka idag så då får vi reda på vilken film vi ska gestalta på föreställningen i maj! Fan vad kul!!!

Jag har fortfarande inte förstått hur man lägger in bilder i blogginlägget från iphonen , Amanda säger att de inte går men de vill jag inte tro på ^^ haha!

Välkommnar även min bästaste vän Ewa in i min verklighet och det betyder - partnerskap! Jag älskar denna tjejen så enormt mycket och är fruktansvärt glad för hennes skull! Njuter till fullo av att se henne såhär glad och lycklig, det värmer i hjärtat! <3

Inga kommentarer: