måndag 11 april 2011

Tidig måndag!

Godmorgon! Klockan är snart halv 9 och jag har varit vaken ett par timmar! Dock har jag inte orkat gå ur sängen än för jag vet att jag blir så jävla rastlös när jag är vaken såhär tidigt men jag kan verkligen inte somna..
Älsklingen har ju åkt till skolan nu, första gången på åtta veckor! Tur att han inte har mycket kvar i skolan och jag kommer nog vara minst lika lycklig som han på hans student ;) haha..

Nä jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något? Ligger och lyssnar på äntligen morgon på mix megapol för Jespers radio vill inte få in rix fm :( vill somna!!

Det ska bli fint väder idag va? :) kanske ska ta på mig lurarna och dra ett varv på leden? Gud så skönt att bara få tänka över saker och ting! Men de får vänta till senare när solen kollar fram :)
Nu ska jag väl röka här och ladda ner någon bra serie och kolla på!
All my love <3

Inga kommentarer: