söndag 22 maj 2011

Ny header!

Ny header är uppe, orkade inte ändra själva designen ;P Så jävla jobbigt.. Sen hade jag bråttom innan bb började så fick slänga ihop en enkel den här gången :) Men det är fint med en enkel någon gång med :) Hihi.

Kollade igenom förut och hittade några av mina gamla headers!






Och dom är rätt så röriga, eller röriga och röriga. De är mycket aktivitet samtidigt. Så, det kanske blir skönt med en enkel för en gångs skull? :)
Detta är bara några stycken, tröttnar ju som sagt jääävligt fort ;)

Nu sitter jag och kollar liven på BB. Gurkan fick lämna idag och jag tyckte han gjort sitt inne i huset nu. Diggade han stenhårt, men dom sista veckorna har han varit så jävla dryg, tråkig och gnällig. Så tyckte de va på tiden att han fick gå ut i det fria! :)

Kommer nog ett sista inlägg innan jag kryper ner i sängen, måste checka lite skit först! :)

Inga kommentarer: