söndag 22 maj 2011

vi klarade oss!

JA hör och häpna gott folk! Jag har gått och väntat i snart 8 timmar och väntat på att något ska hända vår jord. Och jag får olika tider hela jävla tin! Bestäm er?

Anyway, jag och min ubersmarta syster satt igår och pratade om den här dagen, jordens undergång och en grov jordbävning. Och vi kom fram till att de kommer nog inte hända, MEN något kommer hända! Och visst gjorde det det..

Ett vulkanutbrott på Island (igen!) som troligtvis kommer bli större än det förra. Så jag och älsklingen är lite små skraja över att vakna upp imorgon och det är aska överallt (som jag trodde förra gången, då jag inte vågade dra upp persienerna).

En stor del av Nya Zeeland blev täckt av dimma!

Två killar ifrån skövde körde ihjäl sig i en bil olycka.. Fruktansvärt tragiskt.. Jesper kände tydligen, eller visste vilka dom var.. 18 & 19 år gamla, usch vad hemskt. Tankar går till familj och vänner, man blir berörd även om man inte kände personerna..

Så tre grejer har nu hänt, runt samma klockslag. Det måste ha något med det att göra? Right? Lite rätt hade jag ändå. Men vi vet ju inte om vi vaknar upp imorgon, det återstår att se!

Vad ska jag hitta på nu? Ta en cigg såhär på kvällskvisten? Om jag kan dra min pojk ifrån datorn, annars tar jag mig en själver och slänger på några avsnitt av vänner så jag somnar före honom. Så får han skylla sig själv ;)

HIHI. Skulle bjudit på några extremt vackra cambilder men det är för mörkt här inne så jag slänger väl upp något gammalt random. Inläggen blir så mycket roligare med bilder alltså! :) so najtinajt!

VILL HA SOMMAR OCH LISEBERG MED MITT ALLT I ALLO, MANDO <3

Inga kommentarer: