måndag 13 juni 2011

Bra dag!

Ja dagen idag har varit bra! Vaknade upp med min fina pojkvän och drog oss i sängen lite <3 eftersom jag inte var hemma förän halv 4 imorse då jag varit fylle chaffis så var vi rätt trötta. Vi käka frukost och satte oss och kollade på sista pirates filmen, 3:an med andra ord. Vi är lite sugna på att se 4:an med men jag är ändå lite skeptisk då alla skådespelare inte är med :/ sen åkte vi fram och handlade. Käkade jordgubbar tillsammans med syster och sen körde jag hem mitt hjärta då han hade mycket att fixa med inför morgondagen. Han börjar nämligen jobba imorgon :) min man <3

Så nu har jag städat här hemma, lagat mat till familjen och nu ligger jag i sängen med syster sovandes bredvid, underbart! Laddar inför en kort jobbvecka, mån-tors och det är sista skift som gäller så jag hoppas på skitväder ;) maha!

Ne godnatt på er :) bjuder på några bilder från i fredags när vi ballade ur som vanligt ;) syster <3

Inga kommentarer: