söndag 18 juli 2010

skärgår´n*

där har jag varit idag. på lidingö, så skönt att äntligen få bada! jag sitter ju i en jävla monkey bur och kollar på alla andra som badar på jobbet. men idag fick jag äntligen doppa mig, och i havet dessutom! jag var cool och hoppade ifrån 5an & 3an i hopptornet, brors som tvingade med mig. jag med världens höjdskräck hade ju inget annat val än att hoppa när ja väl stod där uppe eftersom bror stod och blockerade trappan.. trodde jag skulle dö, men jag var stolt över mig som dök från kanten oxå (a) haha. Har precis kommit hem till lägenheten nu, sitter på balkongen i solen och dricker öl med pappsen :) har precis duschat och ska väl börja göra iord mig lite smått, försöka få ner febern oxå..

saknar bäbi såååååååååååååå..
men 1 dag kvar!


take care, jen.

Inga kommentarer: