söndag 18 juli 2010

snart hem*



jahaja, sista kvällen i sthlm. den var faktiskt helt okej, men de kanske kan bero på att jag åker hem imorgon. vi gick till stureplan och käkade mat på en italiensk resturang. på min tallrik blev det en äkta italiensk pizza. första gången i hela mitt liv som jag ätit en hel pizza själv :o då var den god. när vi satt där såg vi även pernilla wahlgrens dotter Bianca sitta på uteserveringen mitt emot! och vi fick för oss att våran servitris var bror me paolo roberto och när vi frågade honom blev han skit sur och sa ingenting till oss efter det x) sen satte vi oss på grodan och tog några cider, gick sedan hem över karlaplan hem och var allmänt flummiga. såg polishästar & jag som är livrädd var ju tvungen att gå på övergångsstället där dom gick. uschhee! sen nu har jag avslutat en underbar pratstund i telefon tillsammans med min karolina, saknar henne så en kunne dö alltså! tur att vi ses imorgon <3 ´
kanske vore dags att sova nu, ska upp klockan 7 imorgon för tåget går 9 och ja ska åka tunnelbana och hitta till centralen så behöver nog en timme på mig x)
när jag är i skövde vid halv 12 äre raka vägen till hjo som gäller, för jobb 13-18. jennie ser inte fram emot detta. jennie vill hem och krama bäbi, nu nu nu nu nu!

take care, jen.

Inga kommentarer: